Als Customer Care medewerker ben je een belangrijk aanspreekpunt voor onze klanten. Je handelt bestellingen, facturen, creditnota’s en klachten moeiteloos en met de glimlach af.
Jouw functie:
Je verwerkt bestellingen, creditnota’s en facturen in SAP
Je registreert klachten en volgt deze verder op
Je hebt veelvuldig contact met onze klanten, op deze manier bouw je duurzame relaties met hen op
tevens sta je in voor het “reilen en zeilen” van ons kantoor in Vichte (onthaal bezoekers, opvolging poetsfirma,...)
Jouw profiel:
Je hebt een uitgesproken “customer first” houding: je begrijpt de noden van onze klanten en weet hoe je hen het best kan helpen
Je communiceert vlot met zowel klanten als collega’s en bent bij voorkeur vlot drietalig (Nederlands/Frans/Engels).
Je werkt nauwkeurig
Je verkiest om te werken via gevestigde procedures, maar bent bereid deze te verbeteren indien mogelijk
Wat kunnen wij jou bieden:
Een stabiele werkomgeving bij een wereldspeler inaandrijftechnologie
Een warm bedrijf waar elke werknemer belangrijk is
Je komt terecht in een klein team waar iedereen klaar staat voor elkaar
Wij voorzien voldoende opleiding gedurende je ganse SEW-carrière, zowel op technisch als persoonlijk gebied een mooi brutosalaris aangevuld met een ruim pakket aan extralegalevoordelen (maaltijdcheques, ecocheques, 12 ADV-dagen, glijdenduurrooster, home office, bonusregelingen, fietsleasing, employeeassistance program,...)