Als helpdesk support engineer ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de IT-systemen en applicaties. Je krijgt opdrachten binnen via een ticketing systeem of telefonisch. Door middel van je kennis, expertise en teamwork tracht je deze problemen in een zo snel mogelijke tijd op te lossen. Je hebt hierbij veelvuldig telefonisch contact met interne en externe klanten.
Door je interventies op een professionele manier te rapporteren, draag je bij tot het voortdurend verbeteren van onze bedrijfsservices en bijgevolg ook tot de tevredenheid van onze interne en externe klant.
Je hebt een natuurlijke aanleg om te luisteren naar de problemen die je telefonisch worden voorgelegd en deze te analyseren.
Naast het verlenen van support aan onze klanten sta je ook in voor de uitrol van nieuwe projecten en changes.
Smartsys - Sint-Martens-Latem
Niet alleen stellen we jouw opleiding en ontwikkeling centraal. Onze medewerkers willen graag hun jarenlange opgebouwde kennis delen met nieuwe mensen en staan te springen om iets bij te leren van jou. Naast een competitief salaris en andere extralegale voordelen bieden we jou een aangename werkomgeving waar je kan werken aan je eigen toekomst. Smartsys maakt deel uit van de Cronos Groep.
Via e-mail: franky@smartsys.be
Contact: Franky Deleersnijder