De aankondiging dat Zoho CRM voor de vierde keer dit jaar, en nu specifiek binnen de Sales Force Automation (SFA) Magic Quadrant van Gartner, de status van Visionary heeft verworven, verdient een pak meer dan een schouderklopje.
Zoals we reeds eerder in onze kritische beschouwingen heb gesteld, is het de investering in de Zia AI-assistent die als de motor van deze visie fungeert. De belofte van GenAI-narratieven, ‘next best action’ en de ambitie van AIBridge zijn de monumenten van dit visionaire streven. Dit is ondersteuning voor verkopers in haar puurste vorm: de constante drang om de klant niet enkel te ondersteunen, maar te verheffen door middel van intelligente automatisering.
Gartner wijst met de kenmerkende afstandelijkheid, op enkele groeipunten:
Hier ligt de goudens kans voor u om samen te werken met SalesBridge. Onze anciënniteit en expertise van bijna 17 jaar, exclusief met Zoho is precies de brug die de Visionaire belofte van Zoho CRM verbindt met commerciële realiteit van de klant. Wij zetten uw commerciële visie om in concrete, beheersbare en winstgevende stappen via ons 6-stappen implementatieproces. Wij zorgen ervoor dat de u, in plaats van te verdwalen in de complexiteit van Zoho Catalyst of meertrapsautomatisering, onmiddellijk kan oogsten met het ‘Land and Expand’-principe.