10 & 11
DECEMBER 2025

Projectcoördinator – Sales & Techniek

Vacatures

Projectcoördinator – Sales & Techniek

13/11/2025

MDO Group uit Zottegem is een ambitieus en groeiend familiebedrijf dat al meer dan twintig jaar bedrijven helpt om hun magazijnen efficiënt, veilig en toekomstgericht in te richten.
Ze staan bekend als specialist in montage, demontage en verhuis van opslagsystemen — gaande van statische rekken en mezzanines tot bureelcabines en dynamische opslagsystemen.
Hun teams zorgen bovendien voor inspecties, onderhoud en herstellingen, waardoor klanten één aanspreekpunt hebben voor het volledige traject. De activiteiten zijn inmiddels gegroeid richting Benelux, Frankrijk en Duitsland.
Met het oog op de verdere ontwikkeling, gaan we op zoek naar een Projectcoördinator – Sales & Techniek

Dit betreft een nieuwe functie binnen het bedrijf, die momenteel bij het management zelf zit.

We zoeken dus iemand die dit kan overnemen.

Zin in een veelzijdige rol die techniek, cijfers en communicatie combineert? 

Niet twijfelen! Dan willen we jou zo snel mogelijk ontmoeten!

 

Wat houdt je functie in?

 

Samengevat:

Je zorgt ervoor dat projecten correct en compleet worden aangeboden, alsook worden verwerkt.

Je bent iemand die het technische en commerciële verbindt, projecten van offerte tot uitvoering opvolgt, en structuur brengt in de samenwerking met sales en planning.

 

Projectvoorbereiding en -opvolging: (80%)

  • Ahv de info na het bezoek door de External Sales maak je de offerte
    • Wat is allemaal nodig? Hoeveel? Tegen wanneer?
    • Voor projecten info en prijzen opvragen bij leveranciers, of voor kleine zaken ahv een beschikbare prijslijst
    • Calculatie montage (manuren, hulpmiddelen, transport, …) en onderdelen ifv het project
  • Daarna volg je de offertes op, in overleg met de External Sales, met als doel de slaagkansen te optimaliseren.
  • Eens de opdracht binnenkomt, sta je in voor de verdere afhandeling.
    • Bestellen bij leveranciers/onderaannemers
    • Montagedossier voorbereiden
    • Project overdragen aan de collega’s van de Planning
    • Intakegesprek met de belanghebbenden (Teams of ter plaatse)
    • Nameten/inmeten van projecten.
    • Qua verhouding binnen-buiten schatten we in dat dit ongeveer 20% buitendienst is, en 80% binnendienst.
  • Je blijft eerste aanspreekpunt als projectverantwoordelijke voor de administratieve en technische opvolging.

Denk aan vragen/bemerkingen van klanten, schakelen bij onvoorziene omstandigheden, …

  • Je neemt deel aan startup-meetings, follow-up meetings, werkt evt. bijkomende offertes uit voor randproducten.
  • Aansturen van de Projectleider op de werf
  • Een project bestaat vaak uit deelfacetten: Wat, wanneer en hoeveel moet gefactureerd worden?

 

Internal Sales: (20%)

  • Projecten optimaliseren
    • Uitwerken invuldocumenten voor de External Sales
    • Uitwerken checklists voor klanten
  • Algemene ondersteuning van Marketing en Sales
    • Cases in kaart brengen (foto’s, interviews, …)
    • Beurzen helpen organiseren: input mbt standopstelling, voorbereidingen, …
    • Mailings
    • ‘Meer mensen = meer structuur nodig’: mappenstructuur organiseren en up-to-date houden, …

 

 

 

 

 

 

 

Wat verwachten we van jou?

 

  • Techniek boeit jou uiteraard, maar vooral jouw administratieve skills zijn belangrijk.

Je kan dus goed overweg met MS Office en bent leergierig om je te verdiepen in de werking van het ERP-pakket.

  • Werken met tekenprogramma’s komt ongetwijfeld aan bod: Autocad, Vector, revit, …
  • Met ‘structuur en discipline’ kom je al een heel eind.
  • Je herkent je in volgende kwaliteiten: accuraat, administratief correct, oog voor detail, communicatief, commercieel en onderhandelingsvaardig, betrokken, meedenkend.
  • Nederlands is de voertaal. In het Frans kan je je uit de slag trekken.
  • Qua regio/afstand lijkt het ideaal dat je binnen een straal van 30’ rond Zottegem
  • Alsof we met dit alles nog niet voldoende verwachten: we zoeken iemand die een lange-termijn loopbaan bij ons ambieert en wil meegroeien met de organisatie.

 

Wat hebben we jou te bieden?

 

  • Je draagt bij aan onze werking en vooruitgang, en krijgt daarvoor de gepaste waardering en verloning.

We leren je graag kennen, bespreken dit graag met jou en maken dit pakket op maat in functie van je kennis, kunde en ervaring.  Je mag dan ook rekenen op een compleet en aantrekkelijk pakket.

Dat bestaat naast je loon ook uit voordelen zoals:

  • Maaltijd- en Ecocheques
  • Firmawagen (ook voor privégebruik)
  • Vergoedingen (dagvergoedingen, thuiswerk, …)
  • Groepsverzekering
  • Een financieel gezonde en stabiele werkgever.
  • Je werkt 40u per week, dus krijg je 32 verlofdagen per jaar.
  • Mogelijkheid tot thuiswerk (1d/w)
  • Jouw verdere ontwikkeling is belangrijk. Dus bieden we een diversiteit aan opleidingsmogelijkheden:

 

Versterk jij ons team?

 

Benieuwd?

Bezorg dan jouw contactgegevens via emmanuel@sylviedeboel.be of +32 467 009 116

We maken graag kennis, en brengen je rechtstreeks in contact met MDO.

Verstuur CV





Verstuur CV

Deze website gebruikt cookies om u een betere ervaring te bieden. Meer info over cookies