Billit is een SaaS-platform van Vlaamse bodem dat factureren eenvoudig maakt door repetitieve, financiële taken zoveel mogelijk te automatiseren. We zijn er voor ondernemers, boekhouders en iedereen die liever werkt aan zijn bedrijf dan aan zijn administratie.
We groeien snel - in België én daarbuiten - en nemen een voortrekkersrol in de digitalisering van e-facturatie. Achter die technologie zit een hecht team van mensen die geloven dat efficiëntie en menselijkheid perfect samen kunnen gaan.
Ons hoofdkantoor is vlot bereikbaar en ligt vlak bij het station Gent-Dampoort. Dat wordt jouw vaste werkplek, aangevuld met thuiswerkmogelijkheden.
Jij zorgt ervoor dat (potentiële) klanten zich geholpen, gehoord en zeker voelen — zodat ze écht het volle potentieel van ons product benutten.
Dat doe je door snel, kwalitatief en vriendelijk te reageren op vragen of problemen van ondernemers die al klant zijn en proefgebruikers die ons product overwegen.
Soms gaat het om iets kleins, soms duik je wat dieper in de technische details — maar altijd met hetzelfde doel: ondernemers ondersteunen en hen helpen nog meer waarde uit ons product te halen.
Kortom: je zorgt voor en geweldige klantenervaring én maakt ons product elke dag een beetje beter.
Ervaring in customer support, met SaaS-producten of boekhoudkundige taken is een plus, maar zeker geen vereiste. We kijken ook verder dan diploma's.
We zoeken vooral iemand met gezond verstand en goesting om zichzelf en klanten in te werken in onze software.